Monday, October 24, 2011

tak sangka jumpe 'dia'...

sape2...?
sape yg aq jumpe 2???
*ceh,,kepo betul..
kite jumpe aini lah...
kawan mase kite kat matrik dulu...
die sampai melaka...
tak sangka plak tempat die menginap dekat je dgn UiTM Bandaraya Melaka...


ni la tempat nye...
lama dah kitorg mengidam nk masuk Hotel ni...
*kita = myra, kak niza, mira dan aku..hehe


bile masuk kat dalam Hotel 2...
hah!! amek kaw... lawa la gile...
jakun la plak kitorg ni..
al maklum lah..
bru 1st time masuk,,,
2 pun sbb ade aini dtg..
lau tak, mmg tak de sebab la kitorg nk masuk sini...



haha.. jakun punye pasal...
sampai kan dalam lift pon kitorg nk bergambar...
pape je la kan...

tercari-cari la kitorg bilik 823 dlm hotel yg agak besau 2..
terpusing2 kehulur- hilir...
last2 jmpe la jgk..
mencari sahabat sejati..
nuraini binti amirudin...

seronok aq dgn aini berbual2...
diowg yg lain syok tgk tv...
cerita tak pernah sudah...
sampai lah pukul 4 ptg..
kami minta undur diri...
sbb kelas kitorg dah nk stat dah kul 4.30 ptg karang...

sblm 2...cam biase la...
sebagai kenang-kenangan...=)






ini lah die persahabatan antara kami...
best & seronok dpt jmpe sahabat lama..
dah siap berposing sume...
berangkat pulang lah kami ke kelas...



sempat2 je diowg ni amik gmbr...
tah bile lagi lah kitorg nk masuk sini lagi...
dan..
tah bile lagi la aq dpt jumpe dgn nuraini lagi..
huhuhu..


www.tips-fb.com